Bevezető
0/0 Pont
Tartalom
0/0 Pont
Tesztgenerálás
0/4 Pont
Párbaj (stratégiai játék)
0/3 Pont
Verseny játék
0/2 Pont
Összegzés
0/0 Pont
Reftantár Digitális Tananyag XIV. rész

Mit tartalmaz ez a rész? 

A tananyag segítségével: 
- megismerheted a stratégiai játékot
- az automatikus tesztgenerálást
- valamint a verseny játékot 
 
 
Az alábbi gondolattérképben láthatod összefoglalva, hogy melyik típusú oktatójátékhoz, tesztgeneráláshoz mi szükséges, és mik a jellemzői. 

párbaj
 (stratégiai játék)
hasonló mint a honfoglaló (bástyákat kell megvédeni)
vizuális eredménykövető (eredmények, pontok)
verseny játék
automatikus tesztek, oktatójátékok a reftantárban
automatikus tesztgenerálás
robottanuló ellen játszik a diák
szükséges hozzá egy elkészült foglalkozás
tanulókártyák alatt érhető el
szükséges hozzá egy elkészült "csomag" kártya
szükséges hozzá egy elkészült teszt/foglalkozás
tanulókártya játék is van a tanulókártya alkalmazásban
(ez automatikusan létrejön a kártyák mellett)
szimultán kell játszaniuk a tanulóknak
Ebben a videóban megmutatjuk, hogy hogyan tudsz automatikus teszteket létrehozni egyetlen kattintással!
Melyik funkció alatt érheted el a tesztgenerálást? 



aábcdeéfghiíj
klmnoóöőpqrst
uúüűvwxyz

Próbálkozások száma:
10
Ebben a videóban megmutatjuk, hogy hogyan tudsz automatikus teszteket létrehozni egyetlen kattintással!
A tesztgeneráláshoz nem kell előzetesen semmilyen tartalmat létrehoznod. 



Igaz
Hamis
Ebben a videóban megmutatjuk, hogy hogyan tudsz automatikus teszteket létrehozni egyetlen kattintással!
Eldöntheted, hogy milyen típusú feladatokból generáljon tesztet a rendszer. 



Hamis
Igaz
Ebben a videóban megmutatjuk, hogy hogyan tudsz automatikus teszteket létrehozni egyetlen kattintással!
Melyik ikonra kell kattintanod az automatikus teszt létrehozásához? Kattins a helyes képre!


Ebben a videóban láthatod a stratégiai párbaj játék működését!
A párbaj játék használatához szükséges egy előre elkészített teszt/foglalkozás. 



Igaz
Hamis
Ebben a videóban láthatod a stratégiai párbaj játék működését!
Melyik ikonra kell kattintanod egy párbaj játék beillesztéséhez? 


Ebben a videóban láthatod a stratégiai párbaj játék működését!
Rakd helyes sorrendbe, hogy a diáknak/játékosnak milyen lépéseket kell követnie a játék elindításakor!


kiválasztani, hogy az ellenség melyik bástyáját támadjuk
kiválasztani a FELADAT nehézségi fokát
fegyverkezés!
feltölteni a bástyákat pontokkal
kiválasztani a JÁTÉK nehézségi fokát
párbaj indítása!
A verseny játék: hogyan működik és mire való? 
A versenyfeladatban egy vizuális ábrán jelenníthetőek meg a diákok eredményei - miközben töltik ki a foglalkozást. Tehát fontos, hogy ez "élőben" vagyis valós időben használható funkció, akkor működik, ha a diákoknak egy időben, egyszerre töltik ki a digitális tananyagot. 
 
A versenyfeladat beállításának lépései: 
 - létre kell hoznod egy foglalkozást, digitális tananyagot (kérdésekkel, feladatokkal) 
 - a beállításokban engedélyezned kell a verseny játékot
 - ki kell osztanod a tananyagot az irányítópulton 
 - az órán vagy online órán a diákoknak egyszerre kell megnyitniuk a tananyaot
 - tanárként neked is meg kell nyitnod a tananyagot (kivetítőn, képernyőmegosztással) - hogy lássátok az élőben megszerzett pontokat, eredményeket
 - rakéták jelzik a játékosokat/diákokat, a megszerzett pontszámaikkal haladnak előre az űrben, végigi egymás eredményeit
A verseny játékot a beállításokban engedélyezned kell. Nyisd meg a tananyagszerkesztőben a beállításokat, és kattints a verseny fülre!



Értem!
A verseny játék: hogyan működik és mire való? 
A versenyfeladatban egy vizuális ábrán jelenníthetőek meg a diákok eredményei - miközben töltik ki a foglalkozást. Tehát fontos, hogy ez "élőben" vagyis valós időben használható funkció, akkor működik, ha a diákoknak egy időben, egyszerre töltik ki a digitális tananyagot. 
 
A versenyfeladat beállításának lépései: 
 - létre kell hoznod egy foglalkozást, digitális tananyagot (kérdésekkel, feladatokkal) 
 - a beállításokban engedélyezned kell a verseny játékot
 - ki kell osztanod a tananyagot az irányítópulton 
 - az órán vagy online órán a diákoknak egyszerre kell megnyitniuk a tananyaot
 - tanárként neked is meg kell nyitnod a tananyagot (kivetítőn, képernyőmegosztással) - hogy lássátok az élőben megszerzett pontokat, eredményeket
 - rakéták jelzik a játékosokat/diákokat, a megszerzett pontszámaikkal haladnak előre az űrben, végigi egymás eredményeit
Miután engedélyezted, és kiosztottad a diákoknak, nyisd meg te is a tananyagot, így az eredmények, pontszámok vizuálisan követhetők játék közben! (A lapok nevei jelennek majd meg a felső sávban.)



Értem!
Gratulálunk, a kurzus végére értél! A reftantár legtöbb moduljával, elemével találkoztál, kipróbáltad a legtöbb funkciót! Vannak még felfedezetlen területek, de az alapokat elsajátítottad! Reftantár szakértő lettél! 
 
 Az utolsó, 15. rész a diákok részére készült, a diákok számára fontos funckiókat mutatjuk meg abban a foglalkozásban - küldd el a diákjaidnak, hogy megismerkedjenek a rendszerrel! 

A foglalkozás befejeződött.



0